Neana Liena
Little Disclaimer ♥!


Annyeong haseyo,I'm Neana Liena ' who wrote this blog.I like pink & purple colour . You ??please be nice here and don't copy what's mine! Don't Judge a Book By It's Cover :)


Entries About Linkies Stuff


Music Box ♫!

Enjoy! Yeyeaah :D
Talk Talk Here ✆!

Credit ▲!

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


when we already love



Biler kite syg org tu,Kita tnggu dia lame pn x pe,
Tp bile dia tnggu kite???dia mrh2...
Ati kate ala,adatlah ada yang mnunggu & d’tnggu...

Biler kite syg org tu,Kite x tdo pn x pe lyn dia yg ngah bsn,
Tp bile kite bosan,ada dia lyn kite???
Ati kate,x pe dia busy kott!!!

Biler kite syg org tu,Kita gadoh ngan dia,kita diam je...
Tp dia heboh 1 dunia...
Ati kate x pe,dia tension tue...

Biler kite syg org tue...Kita call nak ckp ngan dia...
Tp dia bg phone kat org len atau matikan...
Bile jd cm2,x pe...
Ati kata,x pe...lyn je,kwn dia,kwn kite gak...

Bile kite syg org tu...Kita b’cerita dgn dia,citer ngan
tunggul lg baik...

Tp bile dia bercerita ngan kita???
Kita dgr,sepatah2 kite kena ingt...
klu x ingat kita yang kena marah
Ati kata x pe syg katakn…

Bile kite syg org tu,Kita & dia lpr...
Tp kite bg sume roti kita kat dia...
Ati kata,ala jaga lh ati dia,sian dia…

Bile kite syg org tue,Kite sanggup bg dia rest biler dia letih,
Tp bile kita letih,dia srh jugak kiter lyn dia bila dia bsn...
Adil ke???Ati kata,ala bukan selalu pun...

Bile kite syg org tue,Kita jadi cam org gilew dngr dia sakit,
Tp bile kita sakit,
Dia siap kuar ngan kwn2 dia meraikan hari kesakitan kita,
Ati kata,ala x pe,x kn dia nak berkepit ngan kita 24 jam...

Bile kite syg org tu,Kita x pnh pntingkan diri sndri,
Tp dia hpokrit tahap gaban~..
Ati kata x pe,dia mmg cm2 kene lah trima...

Bile kite syg org tue,Kite syg nk tngglkn dia slama2nya,
Tp dia x tahu kiter b’dpn dgn maut,
Wlpn kiter skit,dia kata kat kite,sakit bese2 jer,jgn nk mengarut...
Ati kata,cmnelah dia biler kiter x de,msti dia hepi...

Bile kite syg org tu,Kite x snggp tngk dia derita,
Tp dia x prnh hargai diri kiter,
Ati kata, tau x btapa kita syg kan dia????

Bile kite syg org tue,Kite snggup tngglkn dia selama2nya untk dia bhgia...
Tp adakah dia tahu pngrbnn kite??
Ati kata,x pe,janji dia bhgia...

Dan...
Bile kite dh tngglkn dia selama2nya...
Dia dtg ziarah pusara kite...
Dia kata Dia mintak maaf sebab pernah mngata kite...
Dia mintak maaf sebab pernah bwt kite tnggu dia...
Dia mintak maaf sebab pernah pksa kita lyn dia time bsn...
Dia mintak maaf sebab pernah heboh 1 dnia slh kite...
Dia mintak maaf sebab pernah x hiraukn call kite...
Dia mintak maaf sebab pernah x dgr luahan ati kite...
Dia mintak maaf sebab pernah bwt kiter klprn sbb dia...
Dia mintak maaf sebab pernah gnggu waktu rht kite...
Dia mintak maaf sebab x pernah hiraukan skt kite...
Dia mintak maaf sebab pernah pntingkn diri dia sndri...
Dia mintak maaf sebab x pernah tengok p’deritaan kite...

NAMUN SEMUANYA TELAH T`LAMBAT....

HARGAILAH ORNG2 YG KITA SAYANG..: