Neana Liena
Little Disclaimer ♥!


Annyeong haseyo,I'm Neana Liena ' who wrote this blog.I like pink & purple colour . You ??please be nice here and don't copy what's mine! Don't Judge a Book By It's Cover :)


Entries About Linkies Stuff


Music Box ♫!

Enjoy! Yeyeaah :D
Talk Talk Here ✆!

Credit ▲!

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


teknik menjawab telpon..hihihih

sebenarnya cara menjawab telefon yang kita amalkan adelah salah..dan kebanyakkanya sama..terpikir kah anda untuk menjawab dengan jawapan yang betul..jadi dsni kta akan cuba untuk menukarkan jawapannya
(x ler korunk boring sangat kalu jd operator)


1) Soalan: haloo, may i speak to bedah please?
   Jawapan: maap sini bukan balai polis

2) Soalan: haloo, siapa disana?
   Jawapan: ntah saya kat sini,mana la saya tau sape kat sane

3) Soalan: haloo, boleh saya bercakap ngan bapak awak?
   Jawapan: nak cakap, cakap je ler buat ape tanye saya

4) Soalan: haloo, boleh sambungkan ke nombor 323?
   Jawapan: maap cik,nombor tak boleh disambung,hanye boleh dicampur

5) Soalan: haloo, mak ade rumah?
   Jawapan: mak takde rumah, bapak ade pasal rumah ni bapak yang beli

6) Soalan:haloo timah, buat ape tu?    
   Jawapan:kan ke saye tengah bercakap ngan awk kat tepon ni..

7) Soalan: boleh saya bercakap ngan siti?
   Jawapan: maap nombor yang anda dail tidak mahu memberikan perkhidmatannya
                  terima kasih


8) Soalan: haloo, tolong panggilkan samad saya nak bercakap dengannye
   Jawapan: sila panggil sendiri..saya sibuk..maap

9) Soalan: halloo..........
   Jawapan: haloo..pusat sakit mental disini..anda ingin mendaftar?

10) Soalan: haloo, saya nak tumpang bertanya
     Jawapan: maap ini bukan kaunter pertanyaan

11) Soalan: haloo, betul ke ini nombor 3234412?
     Jawapan: sila dail sekali lagi kalau saya masih menjawab betul le tu

12) Soalan: assalammualaikum
     Jawapan: wa'alaikummussalam (tupp!terus letak tepon salam kite wajib jawab)